Prezentă deja cu 15 televiziuni, Compania Discovery îşi întăreşte poziţia în România


Compania americană Discovery, prezentă cu 15 televiziuni în România, mizează în 2015 pe conţinut, în care investeşte peste 2 miliarde de dolari, pe nume ca John McEnroe, pe programele „Racing Extinction” şi „Harley-Davidson”, dar şi pe dezvoltarea online, prin platformele Dplay şi Eurosport Player.

„Nu am fost niciodată mai optimist în privinţa business-ului care are în centrul său conţinutul”, a declarat David Zaslav, preşedinte şi Chief Executive Officer (CEO) al Discovery Communications, în timpul unui eveniment organizat joi, la Paris, în care au fost prezentate planurile companiei la nivel mondial.

Alături de David Zaslav s-au aflat JB Perrette, preşedintele Discovery Networks International, şi Peter Hutton, CEO al Eurosport. La acest eveniment, care a avut ca fundal turneul de tenis de la Roland Garros, a fost invitată şi agenţia MEDIAFAX.

30 de ani de la lansarea Discovery Channel şi un an de la preluarea pachetului majoritar al Eurosport International

Discovery Communications sărbătoreşte în iunie două mari evenimente: pe de o parte, lansarea primei sale televiziuni, Discovery Channel, în SUA, pe 17 iunie 1985, iar, pe de altă parte, împlinirea unui an de la preluarea pachetului majoritar al Eurosport International (51%), de la compania franceză TF1 Group.

În prezent, Discovery Communications este lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, iar televiziunile sale ajung la aproape trei miliarde de abonaţi, în 361 de milioane de cămine din peste 220 de ţări şi teritorii. Pe fiecare piaţă internaţională, Discovery Communications este prezent, în medie, cu zece televiziuni.

Conţinutul – miza Discovery la nivel internaţional şi investiţii anuale de peste 2 miliarde de dolari în programe

Discovery Communications a pus în centrul business-ului său conţinutul şi a decis să investească din ce în ce mai mult în programe relevante pentru o audienţă internaţională, a spus David Zaslav, precizând că, din această perspectivă, Discovery se deosebeşte în mod fundamental de alte reţele de televiziune din lume, care au redus în ultimii ani sumele investite în programe.

„Suntem o companie foarte diferită de ce eram în urmă cu zece ani (…) Avem un conţinut grozav, care este apreciat peste tot în lume. În fiecare ţară, telespectatorii simt că televiziunile noastre au o abordare locală”, a spus David Zaslav, explicând că mai mult de 90% din conţinutul produs de Discovery este difuzat peste tot unde emit televiziunile din portofoliul companiei. „Avem o infrastructură locală şi ne-am dezvoltat echipe locale peste tot în lume şi avem în fiecare ţară în care suntem prezenţi mai multe canale decât orice altă companie de media”, a spus Zaslav.

Mai multe detail AICI

 

 

Discovery communications-brand-500px

 

 

 

Sursa material: Mediafax / Mădălina Cerban

Sursa foto: www.premierdisplays.com

În vederea respectării drepturilor de autor (Legea nr. 139 din 02.07.2010), la preluarea materialelor Flacăra se va face trimitere obligatorie – prin hyperlink – la sursă: numele autorului + Flacăra TV & Film sau + www.flacaratv.md

Recomandă prietenilor

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Flag Counter